Internet

Utrzymanie i rozwój

Problem aktualizacji serwisu dotyczy w zasadzie tylko przedsięwzięć opierających się na modelu minimalnym. Często zdarza nam się odwiedzać serwisy w których data ostatniej aktualizacji jest bardzo odległa. Problem da się pominąć jeżeli natrafimy na nieaktualny telefon do firmy - traci na tym tylko jej prestiż. Bywają jadnak takie sytuacje, kiedy znajdujemy jakiś towar po bardzo korzystnej cenie, udajemy się celem kupienia go, i dowiadujemy się, że już go nie ma albo cena jest o 50% wyższa, bo cennik nie był aktualizowany przez ponad rok. Oczywiste, że nie będziemy już robić zakupów w tej firmie, ale straconego czasu i pieniędzy wydanych na przejazdy już nie odzyskamy. Brak nawyku do aktualizacji bierze się częściowo z przyzwyczajenia do papierowej formy prezentacji oferty. Ulotki czy oferty drukuje się, kolportuje i po jakimś czasie one znikają. Wtedy drukuje się nowe. Nie wszyscy jednak będą tworzyć nowy serwis tylko dlatego, że wprowadzana jest nowa linia produktów.

Aktualizacja nie jest trudna ani kosztowna, wymaga tylko dobrej organizacji. Po pewnym czasie rynek sam wymusi wysoką jakość tego typu rozwiązań. Internet jest jedynym w swoim rodzaju środowiskiem, w którym stoisko konkurencji jest oddalone tylko o jedno kliknięcie myszką...